Job 15 van 17


Report this listing

Solliciteren



Hulpverlener internationale bijstand


Functie

Als call agent, bijstandsverlener of hulpverlener internationale bijstand:

- Bied je hulp aan verzekerde reizigers vanuit onze alarmcentrale in Zellik.

- Bied je voornamelijk telefonische bijstand, maar kan voor een hulpverlening op maat tevens gebruik maken van andere tools zoals e-mail, sms, het online platform, enzovoort.

- Ontferm je je over de meest uiteenlopende bijstandsvragen en maakt de reizigers wegwijs in de geldende procedures en polisvoorwaarden van de aangesloten ziekenfondsen en andere opdrachtgevers.

- Maak je nieuwe dossiers aan en volg je lopende dossiers op.

- Samen met je collega's zorg je voor een duidelijke schriftelijke weergave van de communicatie met verzekerden, ziekenhuizen, partners, verzekeringsmaatschappijen enzovoort.

- Houd je als dossierbeheerder rekening met zowel de belangen van de verzekerde reizigers als met de belangen van de verzekeraar of de opdrachtgever en pleeg je voortdurend intern overleg met de collega-hulpverleners, met de verantwoordelijken van de alarmcentrale en met de artsen en verpleegkundigen van het medisch team.


Jouw profiel

Als call agent, bijstandsverlener of hulpverlener internationale bijstand:

- Ben je tweetalig Nederlands - Frans en heb je een goede kennis van het Engels. Kennis van een andere Europese taal is een groot pluspunt (Duits, Spaans, Italiaans, enzovoort).

- Werk je nauwkeurig, autonoom, en oplossingsgericht.

- Ben je collegiaal en zeer stressbestendig.

- Kan je vlot overweg met verschillende PC-programma’s.

- Ben je bereid om in shiften te werken (tussen 7u en 23u30 alsook weekends).

- Kan je zelf bepalen of je voltijds of 4/5de aan de slag wenst te gaan.

  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)

Aanbod

Het bedrijf verleent medische bijstand in het buitenland alsook nationale bijstand voor niet-dringend ziekenvervoer, personenalarmering en permanentie thuiszorgdiensten. Het bedrijf is gelegen in Zellik en gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. De hele organisatie ademt een warme en aangename sfeer met ondertussen meer dan 140 collega’s, allemaal actief in de kantoren in Zellik of thuis wanneer zij telewerken. Je krijgt een job met een maatschappelijke meerwaarde in de sociale sector, een uitgebreide opleiding en coaching, een markconform loon aangevuld met maaltijdcheques en een aantrekkelijke premieregeling alsook de mogelijkheid tot 50% telewerk (met telewerkvergoeding) van zodra je autonoom kan werken.

Solliciteren

Yves Vannerom
0491/32.62.22
yves@qisjobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht